Dag 23 (Beijng dag 1) - Reisverslag uit Sjanghai, China van Tessa Mannetje - WaarBenJij.nu Dag 23 (Beijng dag 1) - Reisverslag uit Sjanghai, China van Tessa Mannetje - WaarBenJij.nu

Dag 23 (Beijng dag 1)

Blijf op de hoogte en volg Tessa

25 November 2014 | China, Sjanghai

Hallo allemaal!

Vanochtend te vroeg op moeten staan voor de lange reis naar beijing. We werden om 6.50 uur opgehaald door de bus. We moesten 9.00uur de trein hebben. Maar we kwamen in de file terecht waardoor we om 10 voor 9 pas op trein station aan kwamen. Daar moesten we nog door 2 controles heen, we moesten rennen voor ons leven om de trein nog te halen want het treinstation is vele malen groter dan in Nederland. Maar om 2 min voor 9 sprongen we in de trein! Gelukkig gered! Na een lange reis van 5 uur kwamen we aan in Beijing. En wat een temperatuur verschil gisteren nog 20 graden naar 10 graden! Brrrrr. .. maar we zijn er op voorbereid! Morgen gaat de muts op en hand schoenen aan! Want we gaan naar de Chinese muur! En daar is het nog kouder maar dat komt vooral door de wind!

Vandaag hebben we een beetje gewandeld door een park en zijn we een heuvel opgegaan om de omgeving te zien. Daarna zijn we gaan eten en terug gegaan naar het hotel.

Ben benieuwd naar de Chineese muur!

Tot morgen!

Liefs