Dag 19 - Reisverslag uit Sjanghai, China van Tessa Mannetje - WaarBenJij.nu Dag 19 - Reisverslag uit Sjanghai, China van Tessa Mannetje - WaarBenJij.nu

Dag 19

Blijf op de hoogte en volg Tessa

20 November 2014 | China, Sjanghai

Hallo allemaal!

Vandaag begon de dag om half 8. We moesten verzamelen voor de opening ceremonie van de 2 sportdagen! Alles wat maar beetje officieel is moet helemaal geordend en geoefend worden. Ceremonie was leuk om mee te maken en we hebben veel gelachen. Vooral toen we netjes in rijtjes op het veld stonden en er werd wat geroepen in het Chinees. Je zag al die chinezen omdraaien en wij oooooh we moeten omdraaien beetje te laat haha. Maar agh! Daarna gingen we kijken hoelaat we welke onderdelen we hadden. Toen bleek dat we de hele dag niks hadden whahaha wat een flop! Helemaal voorbereid om een hele dag sportief bezig te zijn! Hebben we niks! Nou toen zijn we maar gaan omkleden en gaan shoppen!. Maar morgen moet ik wel de 200m sprint en de 4 x 100m estafette doen. Dus ik ga nog in actie komen! Haha.

Voor de rest hebben we het rustig aan gedaan. We zijn een beetje aan het bijkomen! Zodat we weer top fit zijn voor maandag wand dan gaan we naar bejing! En heb al gehoord dat het een druk programma gaat worden!

Liefs,

Tessa