Dag 18 - Reisverslag uit Sjanghai, China van Tessa Mannetje - WaarBenJij.nu Dag 18 - Reisverslag uit Sjanghai, China van Tessa Mannetje - WaarBenJij.nu

Dag 18

Blijf op de hoogte en volg Tessa

19 November 2014 | China, Sjanghai

Hallo allemaal!

Vandaag vroeg uit de veren want we moesten om half 9 op de campus zijn voor de closing ceremonie! En er moest een hoop getut worden. Bij de closing ceremonie was de president mw. Tang aanwezig. Mw. Tang is de president van de campus. Zij gaf een toespraak in het Chinees (kan geen engels) maar er werd gelukkig vertaald voor ons. Ook gaf onze docent Gazina een toespraak in haar beste Engels! En dit werd weer vertaald naar het Chinees! Haha is best grappig om te zien en horen. Ook gaven 2 studenten van ons een presentatie over de afgelopen weken wat we had en gedaan. Als laatste kregen we onze diploma uitgereikt!

Na de uitreiking gingen we terug naar het hotel om daar te lunchen en onze spullen te pakken want we gaan verhuizen naar de campus! (Guest house) na de verhuizing gingen we ons voorbereiden op de presentatie! Wat ook mijn Engels examen is (het onderdeel presenteren alleen).
De presentatie vond plaats om half 5. Ik was erg zenuwachtig ook omdat het programma powerpoint niet goed werkte omdat ik zelf 2010 heb en ze daar 2003 gebruiken. Dan kan die niet alles openen.. maar het is allemaal goed gekomen nu word alles opgestuurd en beoordeeld! Dus is afwachten.

Na de presentaties gingen we naar wanda plaza om te eten, en boodschappen te doen! Helaas waren we iets te laat klaar waardoor we de helft van de terug reis maar met de bus konden reizen de andere helft hebben we moeten lopen (half uur) maar we zijn terug gekomen hahaha.

Ik mis de bedden van hotel nou al! Dit bed licht zo hard! Maar agh het is voor een paar nachtjes, en verder ziet het er netjes en schoon uit!

Morgen gaat de sport dag beginnen! Dus goed slapen! En morgen weer fit!

Liefs

Tessa

• 19 November 2014 - 21:52

Bert:

Hallo Tessa,
    Leuk om alles te lezen.
    Volgende week toch naar de muur ??
    grt. Bert