Dag 17 - Reisverslag uit Sjanghai, China van Tessa Mannetje - WaarBenJij.nu Dag 17 - Reisverslag uit Sjanghai, China van Tessa Mannetje - WaarBenJij.nu

Dag 17

Blijf op de hoogte en volg Tessa

19 November 2014 | China, Sjanghai

Hallo allemaal,

Vandaag was de laatste stage dag! Ik heb het enorm naar me zin gehad. Met namen, hoe de zorg er daar aan toe gaat en wat de verschillen er zijn (en dat zijn er aardig wat)
Het enigste wat ik lastig vond is dat ik weinig mocht doen, logisch maar vond het wel jammer.
We hebben alle collega's heel erg bedankt voor de leerzame 6dagen in het Shanghai medical childerens hospital. Zowel VIP Als de heart unit!

Na stage gingen we terug naar het hotel, om aan onze presentatie te werken! Wand morgen hebben we closings ceremonie! En in de middag gaan we een presentatie geven over Nederland. En ik heb het onderwerp Royal famely!

En het is gelijk mijn Engels examen!..... Duimen!!!!

Liefs,

Tessa

Ps. morgen gaan we ook verhuizen naar de campus! Zou eerst pas zondag zijn maar is vervroegt! Aan de ene kant leuk om het campus gevoel te ervaren en aan de andere kant jammer wand het hotel is wel erg goed! Hahaha

  • 19 November 2014 - 16:59

    Papa , Mama En Marjon:

    Heel veel succes morgen!
    Gaat jullie lukken hoor!!!!
    Veel liefs van ons allemaal xxx

  • 19 November 2014 - 17:08

    Dirk Tol:

    succes morgen .
    Veel liefs Opa en Oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Actief sinds 28 Okt. 2014
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 7765

Voorgaande reizen:

01 November 2014 - 29 November 2014

uitwisseling naar China (Sjanghai)

Landen bezocht: