Dag 11 - Reisverslag uit Sjanghai, China van Tessa Mannetje - WaarBenJij.nu Dag 11 - Reisverslag uit Sjanghai, China van Tessa Mannetje - WaarBenJij.nu

Dag 11

Blijf op de hoogte en volg Tessa

12 November 2014 | China, Sjanghai

Hallo allemaal!

Vandaag alweer de laatste stage dag voor dat we gaan wisselen van afdeling.
Zoals gewoonlijk werden we om 8 uur opgehaald, en begon onze dag om 9 uur op de afdeling.
Vandaag hebben we geassisteerd bij het inbrengen van een infuus bij kindjes, anamnese bijgewoond controles gedaan, en foto's genomen met de collega's waar we mee gewerkt hebben. We hebben aan collega's gevraagd hoe lang hun dagen zijn en hoeveel vakantie dagen/weken ze hebben. Ze maken dagen van 12 uur en 40 uur in de week, en hebben 5 dagen vakantie in 1 jaar!!!! Echt zo weinig.
Aan het eind van de stage dag heeft iedereen van ons een bedankje gegeven voor de inzet en de hulp die ze geboden hebben. We vonden het erg leuk om te zien hoe het in z'n werk gaat.

Na stage zijn we naar de campus gegaan om ons voor te bereiden op de sport dag, die volgende week donderdag en vrijdag plaatst gaat vinden. De onderdelen zijn: veel atletiek, zoals sprint, estafette ect. En touwtrekken, touwtje springen, hoogspringen, verspringen, en kogelstoten. Daarna gingen we terug naar het hotel om daar diner te eten. S'avonds gingen we boodschappen doen en verder deed iedereen zijn eigen ding.

Liefs

Tessa

Ps. foto's van dag 5 tot en met 9 zijn er op gezet!

• 12 November 2014 - 19:30

Fam. WinkeL:

Hey Tessa, we volgen je hoor!!!! Ziet er allemaal heel leerzaam en te gek om mee te maken uit !!!. Geniet ervan. Gr.