Dag 7 - Reisverslag uit Sjanghai, China van Tessa Mannetje - WaarBenJij.nu Dag 7 - Reisverslag uit Sjanghai, China van Tessa Mannetje - WaarBenJij.nu

Dag 7

Blijf op de hoogte en volg Tessa

08 November 2014 | China, Sjanghai

Alweer een week in shanghai wat gaat de tijd toch snel! Vandaag moesten we om kwart over 6 op omdat Liban en ik vandaag de skils wedstrijd hadden! We waren erg zenuwachtig en wisten niet heel goed wat ons te wachten stond.
Toen we daar aankwamen zagen we 5 podium en grote beeldschermen! En ik dacht neeeeeee waar heb ik ja tegen gezegt! Haha. Wij waren als laatsten aan de beurt. En we hadden al wat casussen gezien, er er zaten best pittige tussen. Wij kregen uit eindelijk de casus met een patiënt van 75 jaar en een heup fractuur. Die veel pijn heeft en een anderen houding wilt hebben. Daarnaast moesten we nadroparine 5000IE subsuctaan injecteren en moesten de neurologische controles gedaan worden, uitleg geven over hoe je iets doet en waarom en dat allemaal op mijn beste Engels. ...... Maaaaaar uiteindelijk 3e geworden dus we hebben het toch goed gedaan!

Na een lange dag gingen we met alle studenten die meededen uit eten! (Uit: China, USA, Noorwegen, Finland, Nederland, Denemarken)

Het was een erg leuke dag! En veel leuke mensen ontmoet! Met Namen Door Liban wand die praat met iedereen haha.

Morgen gaan we naar yu garden, pull touwer en in de avond naar een chinese acrobaten show.

Liefs

Tessa