Aankomst dag - Reisverslag uit Sjanghai, China van Tessa Mannetje - WaarBenJij.nu Aankomst dag - Reisverslag uit Sjanghai, China van Tessa Mannetje - WaarBenJij.nu

Aankomst dag

Blijf op de hoogte en volg Tessa

03 November 2014 | China, Sjanghai

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik dan eindelijk aangekomen in Shanghai en mijn reis begonnen. We moesten 13:00 verzamelen bij vertrekhal 2 bijna iedereen was op tijd maar we hebben het vliegtuig uiteindelijk gehaald. We zijn vertrokken met KLM om 17:15. Na een lange reis kwamen om half 11 aan op het vliegveld van Shanghai. Waar leerlingen van de Shanghai Institute of Health Sciences op ons aan het wachten waren.

Na een warm ontvangst op het vliegveld gingen we met een bus naar ons hotel om onze spullen daar te brengen en op te frissen. Daarna zijn met elkaar gaan lunchen en hebben we in Wanda plaza, shopping mall, bij Tesco boodschappen gedaan. We gingen voor het eerst met de openbaar vervoer en dat was een "chaotische" ervaring. Na het boodschappen doen zijn we met ze alle gezellig uit eten in een Japans restaurant. Bij terug komst in het hotel hebben we kort het progamma door genomen is iedereen naar zijn kamer gegaan.

Morgen gaan we voor het eerst naar de campus van de Shanghai Institute of Health Sciences voor de welkomsmeeting en krijg ik en de rest hun Chinese naam.

Záijian!

Tessa

Ps. Het internet werkt niet altijd goed dus kan zijn dat het even duurt voordat er weer een berichtje op staat.