Dag 26 (Beijing dag 4) - Reisverslag uit Sjanghai, China van Tessa Mannetje - WaarBenJij.nu Dag 26 (Beijing dag 4) - Reisverslag uit Sjanghai, China van Tessa Mannetje - WaarBenJij.nu

Dag 26 (Beijing dag 4)

Blijf op de hoogte en volg Tessa

28 November 2014 | China, Sjanghai

Hallo allemaal!

Alweer de laatste dag in Beijing! Tijd gaat zo snel! Niet te geloven zaterdag ben ik gewoon weer terug in Nederland!

Vandaag gingen we naar tempel of heaven en de Pearl market. En om 15.00uur moesten we de trein hebben.

Tempel of heaven is een grote tuin, veel oudere mensen waren aan het kaarten, dansen of breien! Erg leuk om te zien! Tempel of haeven bevind zich in het midden. Hier gingen leiders heen om te bidden en eten te brengen.

Na de tempel of heaven was er aan de overkant een Pearl market waar je alles kon kopen wat je wilde bijv. beats, horloges, haar dingen, make up, tassen, portemonnees, sjaals, en natuurlijk parels en nog veel meer! Was erg leuk om te shoppen haha.

Daarna zijn we maar het trein station gegaan en hebben we snel wat gegeten en zijn we naar de trein gerent! Het station was wat groter dan dat wij dachten oeps! Maar wederom weer gered naja ze moesten 2 min op ons wachten hahaha bij de balie gaven ze seintje dat we er aankwamen! Soms zijn er wel lieve mensen hier in China!

De Lange reis van 5 uur was weer begonnen! .... echt te lang! Maar ja als je ergens wilt komen moet je het er voor over hebben.

Tijdens de dagen in Beijing werden we begeleid door Mr. Ma, een super aardige man van rond de 55 jaar. Die goed Engels sprak. Hij was heel erg zorgzaam voor ons en heeft er voor gezorgd dat we de mooie plekke van Beijing hebben kunnen zien! Great men!

We kwamen laat aan bij de campus! Iedereen ging lekker snel naar boven en slapen morgen onze laatste 'hele' dag in shanghai! Dan gaan we nog naar een stadje en deze mooie uitwisseling met elkaar afsluiten! Want zaterdag ochtend worden we weer vroeg opgehaald!

Tot snel! The days are going so fast! But i'm looking forward to see everybody again and to tell my story and show my photo's!

Liefs

Tessa

• 28 November 2014 - 13:53

Wilma Van Wijk:

Lieve Tess. Het was leuk om jou via dit reisverslag te volgen. Zo te zien was het een geweldige evaring. Ik ben stiekum wel heel erg jaloers op jou. Ik hoop dat je ervan genoten hebt, maardat denk ik wel. Een hele goede terug vlucht en ikzie je zondag. Heb je dan al wat foto's?
    Dank je wel dat wij je konden volgen en meegenieten van je stage en mooie bezoeken in China. xxx