Dag 25 (Beijing dag 3) - Reisverslag uit Sjanghai, China van Tessa Mannetje - WaarBenJij.nu Dag 25 (Beijing dag 3) - Reisverslag uit Sjanghai, China van Tessa Mannetje - WaarBenJij.nu

Dag 25 (Beijing dag 3)

Blijf op de hoogte en volg Tessa

28 November 2014 | China, Sjanghai

Hallo allemaal,

Vandaag alweer dag 3 in Beijing! Vandaag gingen we als eerste naar de verboden stad. De verboden stad is een groot terrein waar de leider leefde met zijn familie en al zijn vrouwen (hij had heel veel vrouwen rond de 1000) hij trouwde er met veel en kreeg kinderen, maar hij erkende de kinderen niet omdat heel veel vrouwen ook buiten de verboden stad hun scharrels hadden dus hij kon nooit weten of het wel echt zijn kind was. Na de verboden stad gingen we naar summer palace. Dit bestond grotendeels uit water en tuin. Erg mooi. En we hebben de heuvel beklommen waar de summer palace staat. Je had er een mooi uitzicht. Alleen jammer dat er best veel smogg hing.

Na de summer palace zijn we terug gegaan om te gaan eten in een restaurant dicht bij het hotel. En we gingen eend eten! Was best goed te doen. Alleen jammer dat de eend voor je neus word klaar gemaakt en ontleed.... Gelukkig zat ik met me rug er naar toe anders had ik het niet kunnen eten!

Na eten zijn we weer lekker naar het hotel gegaan.

Morgen alweer laatste dag in beijing!

Liefs

Tessa