Dag 20 - Reisverslag uit Sjanghai, China van Tessa Mannetje - WaarBenJij.nu Dag 20 - Reisverslag uit Sjanghai, China van Tessa Mannetje - WaarBenJij.nu

Dag 20

Blijf op de hoogte en volg Tessa

23 November 2014 | China, Sjanghai

Hallo allemaal!

Vandaag was het dan echt zo ver! De 200 meter sprint en de 100 meter estafette! Ging eigenlijk niet slecht! Beide als 3de over de streep! Maar de 200 meter heb ik me wel beetje in vergist was toch best ver voor een sprintje haha. Voel de spierpijn al komen in me benen. Na het rennen lekker de warme straal op me benen gezet, hoop dat het een beetje helpt!

Na het rennen zijn we naar het eind station van de metro bij ons gegaan, want dan daar bleek een mooi meer te zijn........ Een nieuwe stad zonder mensen met een enkele auto die je om de 5 minuten zag gaan. Wel was er een meer met miljoenen muggen en veel dode vissen, hebben wij weer, boekjes vertellen niet altijd de waarheid!

Mag agh we konden er wel om lachen! We zijn maar weer snel terug gegaan naar de campus!
Daar wat gegeten en gechillt. Morgen start de homestay. Ik ga bij Vinnie logeren! We gaan morgen naar de koreanstreet, en naar de animal zoo! En zondag naar een shoppingmal, waar je ook veel kan eten (jamjam) en de bouw van de shoppingmal is de oude stijl van China dus ben wel benieuwd!

Ik denk dat ik pas zondag weer een blog plaatst. Ik weet niet of ik WiFi heb bij Vinnie!

Liefs

Tessa

  • 23 November 2014 - 21:24

    Caro:

    Haay Tess!
    Goed bezig hoor jij! Gewoon ook nog ff sporten daar!
    Haha, beetje jammer van dat meer, zul je altijd zien xD
    Alvast veel plezier bij Vinnie en shopse, ruimte zat in je koffer!! ;)
    xoxo Caro

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Actief sinds 28 Okt. 2014
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 7777

Voorgaande reizen:

01 November 2014 - 29 November 2014

uitwisseling naar China (Sjanghai)

Landen bezocht: