dag voor vertrek! - Reisverslag uit Rockanje, Nederland van Tessa Mannetje - WaarBenJij.nu dag voor vertrek! - Reisverslag uit Rockanje, Nederland van Tessa Mannetje - WaarBenJij.nu

dag voor vertrek!

Blijf op de hoogte en volg Tessa

31 Oktober 2014 | Nederland, Rockanje

Hallo Allemaal!

De laatste dag voor vertrek is aangebroken. Na een lange tijd er naar toe te leven is het eindelijk zo ver ik ga naar SHANGHAI!!!!.

Alle voorbereidingen zijn gedaan, alle bijeenkomsten zijn voorbij! iedereen leren kennen die mee gaan met deze spannende en leerzame tijd die we te gemoed gaan.

Via deze blog wil ik mijn ervaring met jullie delen.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden en een beetje een beeld krijgen van hoe het daar is.

het eerst volgende verhaal volgt als ik aan gekomen ben en een plekje heb gevonden met wifi!

Tot snel!

x

  • 31 Oktober 2014 - 23:23

    Marjon:

    Heel veel plezier!! En ik hoop dat je veel ervaring op doet en mooie herinneringen maakt.

  • 01 November 2014 - 00:56

    Jeanine:

    Leuk leuk leuk! En een beetje spannend ook! Keep us posted! Lijkt me ontzettend leuk om te lezen wat je allemaal meemaakt! Goede reis!

  • 01 November 2014 - 02:46

    Francis :

    Lieve Tes,
    Heel veel plezier en geniet ervan...
    Goede reis en tot de volgende blog dikke kus en knuffel xxx

  • 01 November 2014 - 08:35

    Lenny:

    Lieve Tessa, geniet van het land en het eten. Dit wordt een mooie ervaring. Ga je lezen.... Dikke kus.

  • 01 November 2014 - 18:32

    Diana:

    Geniet van deze bijzondere ( leerzame ) uitwisseling & de cultuur, veel plezier!

  • 03 November 2014 - 12:35

    Leo Ritmeester:

    Hoi Tessa,

    Ja ja, ook die Ritmeester gaat je volgen, tijdens dit leuke avontuur.

    Leukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

    Groetjes uit Rockanje!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Actief sinds 28 Okt. 2014
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 7754

Voorgaande reizen:

01 November 2014 - 29 November 2014

uitwisseling naar China (Sjanghai)

Landen bezocht: